Een reclamefilm moet – links- of rechtsom – iets met de kijker doen. Hij moet de kijker amuseren, emotioneren, in zijn hoofd achterblijven en/of actie laten ondernemen. Deze doelen zijn meteen het begin- en eindpunt van het videoproject. Daarom richt videomarketing bureau Devion zich niet alleen op de productie maar op het hele plaatje. Van concept tot inzet.
Om een succesvolle reclamefilm te maken heb je een heel team aan videoprofessionals nodig die in alles de beste kwaliteit leveren: van script tot regie. Devion, aangenaam.
Heerlijk toch, als iemand de regie van je overneemt en je nergens aan hoeft te denken? Zo gaat het ook als wij een reclamefilm voor je maken.
Jouw eigen visie en stijl zijn heel belangrijk voor het beeld dat je uitstraalt. Dat begrijpen wij heel goed. Daarom is jouw merkidentiteit altijd herkenbaar in je video.
Voor elk project en budget hebben wij het juiste antwoord. Dus grijp die hulplijn, kom maar door met die wensen en ontvang binnen 24 uur een overzicht van alle mogelijkheden.
Nee, we doen hier niet aan navelstaren. Uiteindelijk richt je je natuurlijk op de klant en zijn behoeftes. Maar je moet wel jouw product, dienst of merk verkopen. Jouw identiteit en visie moeten dus duidelijk gevoeld worden. Daarom blijf je bij ons voortdurend op de hoogte van de voortgang van je reclamefilm en kun je op verschillende momenten je feedback geven. Zodat we altijd de juiste koers blijven varen.
Het grote voordeel van het online inzetten van een reclamefilm is dat vrijwel alles meetbaar is. Zo kun je erachter komen waar de kijkers vandaan komen, hoe ze de video ervaren en welke vervolgstappen ze nemen. Dit soort statistieken zetten we af tegen je doelstellingen, de plek van publicatie en je algemene site-statistieken. Zo komen we tot de juiste conclusies en verbeterstappen.
Bij Devion staan we voor het succesvol produceren, inzetten en analyseren van reclamefilms. Dit doen we in goed overleg met jou en van A tot Z. Want het hele traject is belangrijk: van het goed uitgedachte concept en het creatieve resultaat tot de doeltreffende inzet. Zullen we beginnen?
Info & prijzenTijd voor een shot cafeïne! En een één-op-één-gesprek. Want het is essentieel dat we een goed beeld hebben van het doel van de reclamefilm en de identiteit en het persoonlijke karakter van jouw merk. En daarvoor moet je soms wat dieper gaan dan je gewend bent. Weten en wat er authentiek en bijzonder is aan jouw bedrijf is de enige manier om je reclamefilm echt tot leven te kunnen wekken.
Elke geslaagde reclamefilm heeft een briljant concept nodig. Het idee, de premisse, de plot, de bijbehorende visuals. Boeien!? Wij vinden van wel! Maar we zijn niet alleen maar crea-bea bezig, we houden onze eyes on the price. We werken altijd naar het doel en resultaat toe… mét jou! Na een pakkende presentatie en puike pitch beslissen we samen wat de aanpak wordt.
Heel fijn zo’n concept, maar pas met een script kun je gaan filmen. Onze eigen Shakespeares en Coens gaan aan de slag om de mooiste en best passende woorden uit hun toetsen te laten vliegen. Met precies de juiste boodschap, het gewenste gevoel en in je eigen tone-of-voice. Voor jouw unieke merkverhaal.
We kunnen beginnen: lichten, camera, actie! Soms komen we zelfs met een hele filmset bij je langs. Onze ervaren filmprofessionals toveren het concept en script om tot een prachtig audiovisueel geheel en verzorgen de volledige productie. Kun jij dus lekker achterover gaan zitten en je collega’s in ware De Niro’s of Streeps zien veranderen.
Al het materiaal geschoten? Helaas, de oscars kunnen nog niet uitgereikt worden. Eerst nog even alles in elkaar passen en meten in de montageruimte, waar alle magie plaatsvindt. In de montage kun je zo ongeveer elk gewenst effect bereiken. Dus kiezen we de beste takes, een voice-over, passen wat kleurcorrectie en animatie toe en… tadaa! Je perfecte reclamefilm is klaar.
Uh, ja, de film is klaar. Maar ons werk nog niet! Want wat is een reclamefilm zonder kijkers? Inderdaad. We laten Google weten dat je film bestaat, leveren een videoplayer in je eigen huisstijl, houden alle views bij en passen de strategie aan waar nodig. Zo boek je pas echt resultaten met je reclamefilm.