Promotiefilms functioneren als doeltreffende video-advertenties met één duidelijk doel. Ze zetten een product, evenement of bedrijf volop in de schijnwerpers en zorgen voor krachtige impressies die meteen interesse wekken en de kijker stimuleren tot actie.
Concepters, scenarioschrijvers, regie, licht, geluid, montage, animatoren, alle disciplines onder één dak. Dat is Team Devion.
We nemen de gehele organisatie van de videoproductie uit handen. Maar mocht je het stiekem zelf ook leuk vinden? Geen probleem, dan doen we het samen.
Wij vinden het belangrijk dat de huisstijl van de klant terug te zien is in de video. Elke klant verdient daarom een unieke promotievideo.
Voor elk project en budget hebben wij het juiste antwoord. Dus grijp die hulplijn, kom maar door met die wensen en ontvang binnen 24 uur een overzicht van alle mogelijkheden.
Dat maakt promotievideo’s perfect voor weergave op websites van externe partijen zoals bijvoorbeeld Youtube, Telegraaf of Autoscout24. Zeker in combinatie met een duidelijke strategie: volledig afgestemd op de gewenste doelgroep en ontworpen voor het kanaal waarop de promotiefilm wordt ingezet. Efficiënt maatwerk dus. Niet langer lukraak schieten met hagel, maar heel gericht en op scherp.
Want een investering in een professionele promotiefilm wordt natuurlijk een stuk aantrekkelijker met gegarandeerd rendement. En laat dat nou net onze specialiteit zijn. Door de creatie van ons eigen video management systeem kunnen wij tot in het kleinste detail de effecten elke promotievideo meten. Door een combinatie van eigen meetinstrumenten en de juiste inzet van Google Analytics brengt de promotievideo exact jouw doelgroep in beweging.
Niets zo vervelend als halve oplossingen en incomplete producten. Wij leveren liever een totaalpakket. Promotiefilms van begin tot eind. Zo verzorgen we niet alleen de ontwikkeling en productie van jouw verhaal, maar garanderen we ook een succesvolle verspreiding onder de juiste doelgroep.
Info & prijzenOK, we staan paraat in de startblokken. Maar eigenlijk zijn we eerst nog veel te nieuwsgierig naar het verhaal achter het bedrijf, of de visie die heeft geleid tot het product. Gewoon, omdat we het leuk vinden. Maar ook omdat elke persoonlijke promotievideo daar begint. Bij wat jou drijft. Gaan we het daarna over ons en de promotiefilm hebben.
Ga er maar aan staan: jouw verhaal in een aantrekkelijk en verfrissend concept gieten. Geen sinecure! Gelukkig zullen onze brainstormers en concepters niet rusten tot ze het de allermooiste ideeën hebben samengebracht in het best passende concept. Helemaal op maat voor jouw boodschap.
Het is altijd weer een heerlijk geluid: ratelende toetsenborden. Schrijvers verdwaald in gedachten, dromend achter hun monitoren. Niet alleen een heerlijk ritme voor het hele kantoor, ook altijd weer een verrassing hoe zij de boodschap van de promotievideo op originele wijze, in precies de juiste tone of voice hebben weten te vangen.
Draaidagen: de reden waarom we hier allemaal in het vak zitten. Hier is alles om te doen: al het harde voorwerk krijgt eindelijk vorm. Regisseur, cameraman, acteurs, producent: iedereen staat op scherp om het verhaal op de mooiste manier in beeld te brengen. Rollen maar met die camera’s: actie!
Eenmaal thuis staan onze editors al met hun hebberige handjes klaar om alle beelden in ontvangst te nemen. Gretig als ze zijn om de mooiste beelden te verknippen met de best passende muziek. Ze voegen soms nog wat kleine animaties toe en zorgen voor de perfecte kleurbalans. Jouw promotiefilm: helemaal op maat.
Maar we zijn er nog niet! De laatste en misschien wel belangrijkste stap komt nog: de verspreiding van de promotievideo. Want een video is leuk, maar een promotiefilm inclusief kijkers is nog veel leuker. Onze specialisten stellen jouw videoplatform en Google Analytics zo in, dat de video precies bij jouw doelgroep op het scherm belandt.
Het klinkt simpel genoeg. Een promotiefilm is bedoeld om iets te promoten. Maar dat ‘iets’ kan van alles zijn. Je kunt ervoor kiezen om je hele merk onder de aandacht te brengen met een video, dan noem je het meestal een branding video. Maar ook als je je publiek wilt laten kennismaken met je evenement, product of dienst, heb je het over een promotiefilm. Een promotiefilm is een geweldige trekpleister. Je maakt je doelgroep enthousiast en brengt – en houdt – je merk top of mind bij een grote groep kijkers.
Er zijn vele soorten promotiefilms. Los van het onderwerp – een dienst, product, evenement of merk – kan een promotiefilm heel specifiek en concreet zijn, maar kan hij ook als teaser of samenvatting werken. Daarnaast zijn er verschillende platforms waar je een promotiefilm kunt vertonen, wat weer gevolgen heeft voor de vorm. Zo kan hij verticaal, horizontaal of vierkant zijn of enkele seconden of juist meerdere minuten duren. Tenslotte kun je een promotiefilm vormgeven met animatie, live action of een combinatie. Wij vertellen je graag wat voor jouw bedrijf en onderwerp de beste keuze is. Vraag hier om persoonlijk advies.
Een promotiefilm is een perfect middel om jouw merk of product onder te aandacht te brengen. Het is het ideale visitekaartje voor je bedrijf. Video is het meest geconsumeerde online marketingmiddel dus als je wilt dat je doelgroep je (genoeg) opmerkt, kun je niet om video heen. En een promotiefilm is een ideaal type bedrijfsfilm om aan je merkbekendheid te werken. Een promotiefilm is een heel veelzijdig soort video; niet alleen kun je kijkers triggeren om jouw product te kopen, je bindt klanten ook voor de lange termijn aan je merk.
‘Promotie’ klinkt heel zakelijk en daar is niets mis mee. Een promotiefilm doet precies wat hij belooft: hij promoot jouw merk, evenement of product. Met het doel om daar veel kijkers, klanten en aankopen voor terug te krijgen. Maar alles wat maar enigszins aandacht verdient, verdient een promotiefilm, of het nu een commercieel bedrijf is, een goed doel, een stichting of ander soort (non-profit) organisatie. Daarnaast kan een promotiefilm ook heel artistiek zijn en krachtige emoties opwekken. Wil je ook weten wat een promotiefilm voor jouw merk of organisatie kan doen? We helpen je graag! Klik hier voor advies.
De kosten van het laten maken van een promotiefilm zijn afhankelijk van verschillende zaken, waaronder de lengte van de video, het soort video en de diensten van het videoproductiebedrijf. Prijzen verschillen dus enorm. Je kunt voor zo’n tweeduizend euro klaar zijn, maar prijzen rond de twintig duizend euro zijn ook mogelijk. Kijk dus vooral wat je ervoor (terug)krijgt. Wat kost elk onderdeel en heeft het videoproductiebedrijf interessante (aanvullende) diensten? Doet het videobedrijf bijvoorbeeld ook aan de verspreiding en marketing van je promotiefilm of krijg je alleen het videobestand aangeleverd? En moet je nog veel zelf doen of wordt alles je uit handen genomen?
Dit is wat iedereen wil weten. Natuurlijk, de kosten zijn belangrijk, maar hoe veel of weinig geld je er ook instopt, jouw promotiefilm moet wel wat opleveren. Daar doe je het tenslotte voor. Maar net zoals bij de kosten zijn de opbrengsten niet voor iedere video hetzelfde. Het hangt ook heel erg af van je doelstellingen en het type video. Wil je alleen jouw merk onder de aandacht brengen of ook echt een product verkopen met behulp van je promotiefilm? Dan meet je het succes op verschillende manieren. Maar in alle gevallen werk je aan betere zichtbaarheid voor je merk.