BrandingvideoGeanimeerd merkverhaalRIS is een deskundig bedrijf, dat weet iedereen die zaken met ze doet. Maar de ‘online awareness’ van het merk kon wel een zetje gebruiken. Vandaar deze branding video. In de video maakt de online kijker voor het eerst (goed) kennis met RIS. Hij ervaart de volledige merkidentiteit, inclusief huisstijlkleuren en de belangrijkste merkwaarden.
ProductanimatieWat is rubber?De productanimatie van RIS legt tot in detail uit wat de essentie is van hun hoofdbestanddeel: rubber. Door de veelzijdigheid van animatie kan alles - van de oorsprong tot de toepassingen - elegant uitgelicht worden, hoe ‘onmogelijk’ de situaties ook zijn. Deze combinatie van historie en productinformatie geeft de kijker het geloof dat rubber een betrouwbare, effectieve oplossing is.
WerkwijzeRIS Rubber komt tot levenMet animatie kun je een prachtige branding- en productvideo maken. Maar een letterlijk beeld geven van het bedrijf - erg belangrijk als het maat- en mensenwerk betreft - kan eigenlijk alleen met een live action ‘achter de schermen’-video. Hierbij kun je op verschillende manieren een connectie met de kijker opbouwen. Maar als het even kan: een snufje humor doet wonderen.
Kennisvideo over natuurrubberBeter aanwezig door kennisdelingEen van de manieren om online aanwezigheid te vergroten is door ‘simpelweg’ een grote hoeveelheid video’s te publiceren. Maar kwantiteit kun je alleen (goed) produceren als je kwaliteit hebt. Gelukkig heeft RIS veel kennis in huis. Deze besloten we te gieten in een speelse, aantrekkelijke vorm. Zo is de kans groter dat de gedeelde kennis de kijker bijblijft.
Kennisvideo over trillingen absorberenBeleving is allesEen ‘kennisbank-video’ is een goede manier om je als autoriteit te presenteren. Het klinkt alleen niet als iets waarvoor kijkers rechtop in hun stoel gaan zitten. Maar waarom zou dat niet kunnen? Je mag als merk best de gekte en het enthousiasme voor je product uitstralen. Dat werkt juist aanstekelijk. Daarom hebben we kennisvideo’s gemaakt gericht op beleving.