Noordhoff, één van de bekendste leveranciers van leermiddelen en -oplossingen, heeft ons benaderd met diverse wensen. Bijvoorbeeld om methodes helder en pakkend voor het voetlicht te brengen, nieuwe branding vorm te geven en te communiceren, en optimaal aan te sluiten bij de belevingswereld van leerlingen.
Over video’s maken hoef je ons bij Devion niets te leren, maar voor Noordhoff waren we niet te beroerd om zelf weer in de schoolbankjes plaats te nemen. Wij waren dat kind dat steeds zijn vinger omhoog had. Zodat we vol overtuiging konden uitleggen wat er zo goed was aan de Noordhoff-methodes.
Een essentieel element voor de betrokkenheid van de kijker is een goede zichtbaarheid – en voelbaarheid – van de merkidentiteit. In alle video’s hebben we actief de eigenschappen en stijlelementen van Noordhoff terug laten komen, in de kleuren, vormen en algehele sfeer
Door ons per video te targeten op de specifieke boodschap en tegelijkertijd in alle video’s oog te houden voor dezelfde duidelijke merkidentiteit, krijgt de kijker een compleet beeld van een volwassen, veelzijdig en krachtig merk dat zijn doelgroep haarfijn aanvoelt.