Bel ons op036-2022165
Info & prijzen
Hillrom
Promovideo Safe Patient Handling
Loading
Hillrom
Uitlegvideo: What are smart sollutions?
Loading
Hillrom
Productuitleg: Smart solutions
Loading
Hillrom
Promovideo Hillrom Pluvigner
Loading
Hillrom
Architects LinkedIn advertising campaign video 1
Loading
Hillrom
Architects LinkedIn advertising campaign video 2
Loading
Hillrom
Architects LinkedIn advertising campaign video 3
Loading

Hillrom

Videomarketing
Videostrategie
Videoproductie
bedrijfsfilm-hillrom-klantwens

Klantwens

Communiceren van passie en oplossingen

Hillrom, gespecialiseerd in medische technologie en producten, had verschillende doelstellingen. Het wilde de passie en zingeving van het bedrijf communiceren alsmede de oplossingsgerichtheid van hun slimme producten overbrengen.

Hillrom video's

Het merk in beweging
Branding video
Interactieve (product)video
Explanimation
Testimonial video
Promovideo
Branding video Het gevoel van Hillrom

Met deze branding video wilden we helemaal uitstralen waar het bij Hillrom om draait en wat hun producten betekenen in de levens van gebruikers. Hoop, vreugde, kwaliteit van leven, en producten die zorgmedewerkers in staat stellen hun patiënten alle aandacht en zorg te bieden die ze nodig hebben.

Interactieve (product)videoDichterbij kan niet

Video is normaal al nauwelijks passief: een kijker wordt voortdurend gestimuleerd om op een bepaalde manier te denken of voelen over een onderwerp, waarna hij vervolgens (hopelijk) in actie komt. In deze interactieve video wordt de kijker letterlijk geacht actie te ondernemen, wat de betrokkenheid bij de producten natuurlijk extra verhoogt.

UitleganimatieVertrouwd maken door overzicht

Een animatievideo is de perfecte vorm voor het uitleggen van het centrale concept achter de producten van Hillrom: de uit 3 behoeftes bestaande oplossingen Serenity, Agility en Recovery. Waar alleen tekst tekort zou kunnen schieten, laat deze animatie duidelijk zien wat er wordt bedoeld en waarom dit de ideale klant- en productbenadering is.

KlantvideoHet beste argument

Producten moeten zo efficiënt en effectief mogelijk gebruikt kunnen worden. Aangezien de ruimte waarin producten dienst doen kan grote invloed hebben op het gebruik(sgemak), werkt Hillrom graag samen met de architecten die de ziekenhuizen ontwerpen. Om deze groep aan te spreken vertelt een architect zelf over haar sterke geloof in dit uitgangspunt.

PromovideoEtalage voor merk én product

Net als in de branding video van Hillrom straalt deze promovideo de essentie en het gevoel van het merk uit. Maar daarnaast maakt de video haarfijn duidelijk wat Hillrom te bieden heeft, met alle onderdelen van het bedrijf uitgelicht, van de productie tot de klantenservice. Dit is én doet Hillrom.

Onze methode

Eén worden met de Hillrom-visie

We doken diep in de producten van het bedrijf en maakten ons de visie van Hillrom helemaal eigen. In een nauwkeurig videomarketingplan werden strategisch alle verschillende doelstellingen getarget, in meerdere op maat gemaakte video’s.

Merkidentiteit overbrengen

Herkenbaarheid

Een consistente communicatie van de merkidentiteit is essentieel voor de klantbetrokkenheid. Daarom komen duidelijk Hillroms sfeer en stijlelementen terug in de video’s; in het kleurgebruik, het script, de zorgvuldig gekozen acteurs en de krachtige muziek.

Het resultaat

Krachtig totaalbeeld

Deze videomarketingstrategie waarin elke video een messcherpe focus heeft op een essentiële waarde levert een krachtig totaalbeeld op waarbij Hillrom overkomt als een professioneel bedrijf met inhoud en persoonlijkheid.

Al onze Hillrom video's

Een totale merkbeleving
“Bij Devion werken specialisten met een visie op videomarketing. Ze laten zien wat de meerwaarde van video kan zijn en maken waar wat ze beloven!” - Wubbien Kliphuis, Marketing Manager EMEA - Hillrom

Meer informatie over videomarketing?

Geven we graag :)
Info & prijzen