Over Ons
Wij geloven in de potentie van video om kijkers te raken en tot actie te bewegen. Om relaties van organisaties te laten bloeien. Daar zetten we ons al meer dan 10 jaar voor in. Met een grote variëteit aan disciplines.

Strategie als basis voor videoproductie
We maken video’s, met veel passie. Maar dat is niet het doel. Het gaat erom wat een organisatie uiteindelijk met video wil – en kan -bereiken. Wat het effect is van niet slechts een enkele video maar van een brede videoinzet. Doordat we weten dat video de potentie heeft diepgaand en langdurig te verbinden, is de vraag altijd eerst: ‘Welke strategische (bedrijfs)doelen willen we realiseren?’ En pas daarna: ‘Welke videoinzet past daarbij?’



Meer dan 10 jaar bloeiende relaties
Devion Video Agency begon meer dan tien jaar geleden – in april 2013 – als Devion Videomarketing. Al meteen met de ambitie om organisaties te helpen met het laten bloeien van hun relaties. De focus lag daarbij – ook toen al – volledig op online video, in een tijd waarin dit nog niet vanzelfsprekend was. Inmiddels werken we al vele jaren samen met grote organisaties als NS, PostNL, Noordhoff, Action en het LUMC, bij het langdurig verbinden met hun doelgroepen en creëren van oplossingen voor grote bedrijfsvraagstukken. Door middel van het benutten van de maximale potentie van video.
Onze partners
Met de ondersteuning van deze partners laten we relaties bloeien:












Ook de maximale potentie van video benutten?

