Klantwens
Verasol biedt veranda’s en tuinkamers aan om extra leefruimte te creëren om in te genieten. Verasol kiest voor videomarketing om de kwaliteit van het product, het gemak van het installeren en de beleving van het product optimaal over te brengen op de doelgroep.

Kijkersbeleving
De eerste video die we hebben geproduceerd is gericht op beleving en moet een inspiratie zijn voor de kijker. Het is geen standaard productvideo. We combineren beleving met beelden van het product zonder dat het een opsomming van usp’s wordt. De tweede video richt zich op het installeren van het product. Deze video is gericht op het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening na verkoop.

Studio & casting
Voor de brandingvideo zijn acteurs gecast en een gerichte locatie gespot. De acteurs en locatie zijn gebaseerd op persona’s en klantdata. De instructiefilm hebben wij opgenomen in een studiosetting. Dit zodat we per stap de kijker duidelijk kunnen laten zien welke handeling noodzakelijk is.
Ook de maximale potentie van video benutten?

