RIS Rubber is een specialist in het ontwikkelen en produceren van hoogwaardige rubber- en kunststofproducten voor diverse industrieën. Het bedrijf biedt maatwerkoplossingen voor toepassingen in onder andere de offshore, maritieme en civiele sector.
Videopartner
Online presence en toegevoegde waarde bieden door de kennispartner te zijn in de rubberbranche. Dat is wat we samen met RIS Rubber hebben gedaan. Video is een krachtig middel om je merk een gezicht te geven en je onderscheidend vermogen te laten zien. Onze volledige videostrategie gaf hier invulling aan.
Klanten
Met video's op verschillende momenten de relatie met klanten versterkt.
De fabriek
De werkwijze
Waar staan we voor
Experience Lab
Experience Lab
Experience Lab
Wat is Rubber
Vroegtijdig zichtbaar in de journey
RIS Rubber wilde hun potentiële klanten eerder in het oriëntatieproces bereiken. Het ontwikkelen van een rubberproduct is geen beslissing die snel wordt genomen, maar vereist een uitgebreide voorbereidingsfase. Ingenieurs die via Google op zoek gaan naar antwoorden over rubbertoepassingen, zouden daarom geleid moeten worden naar het Experience Lab van RIS Rubber, waar zij expertise en oplossingen kunnen ontdekken die hen verder helpen in hun traject.
Experience lab
Volledig in brand aangepaste studio
Experience Lab
We hebben een rijdende studio gebouwd op locatie bij Ris Rubber. We wilden een studio bouwen die volledig Ris Rubber uitstraalt. Dus de twee kleuren rood en blauw zijn in het hele decor zichtbaar. Zelfs de attributen in de studio kleuren mee met de achtergrond. Het resultaat is een opvallende setting, waar een presentator verschillende ‘proefjes’ kan uitvoeren.
Highlights
Een videostrategie bestaande uit verschillende videoproducten met als doel om de relatie met klanten te versterken.