Let's talk videoLet's talk video
Let's talk video

Laten we praten over de kracht van video. Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Klik
Hillrom Baxter

Hillrom Baxter

Zorg voor de kijker door te denken in oplossingen

Hillrom/Baxter is gespecialiseerd in medische technologie en producten. Baxter en Hillrom hebben (sinds 2022) de krachten gebundeld om de uitdagingen van een zich snel ontwikkelend zorglandschap aan te kunnen gaan.

Het bedrijf houdt zich volop bezig met innovatie, zodat hun klanten de best mogelijke patiëntenzorg kunnen leveren, in alle mogelijke settings. Met toonaangevende producten en digitale gezondheidsoplossingen ondersteunt Hillrom/Baxter zorgprofessionals bij het bieden van gepersonaliseerde zorg en het verbeteren van workflow-efficiëntie en patiëntenresultaten.

Key info

Partnerschap
2019 - heden
Regio
EMEA
Klantwaardering
8,7
Relaties bouwen met
Werknemers
Potentiële klanten
Huidige klanten
Stakeholders
Doelen
Merkvoorkeur
Medewerkers loyaliteit
Uitvoering
Strategie
Productie
Verspreiding
Oplossingen
Video advertising
Medewerkers communicatie
Merk & beleving
Producten
Promovideo
Animatievideo
Productvideo
Interactive video
Campagne
Eventvideo
Fotografie

Partnerschap

Voor Hillrom/Baxter ontwikkelen we al jaren videocontent die de relaties met zorgprofessionals, medewerkers en stakeholders laat bloeien. Hierin onderstrepen we hun kennis van zowel de healthcare branche als de behoeftes van hun doelgroepen.

Viewer experience

Per doelgroep zijn we aan de slag gegaan met het creëren van de beste Viewer Experience: een geheel aan visuele ervaringen die zorgt voor een optimale verbondenheid met de organisatie.

Medewerkers

Klanten

Architecten

Medewerkers

Hernieuwde trots en langdurige betrokkenheid voor de Safe Patiënt Handling afdeling. Om zo de organisatie van binnenuit te versterken.

Emotie

Trots

Klanten

Interactieve video

Sollutions

Emotie

Vertrouwen

Architecten

Met campagnes in contact komen met architecten van medische locaties. Om in een vroegtijdig stadium zorgproducten te integreren in het ontwerp van ziekenhuizen.

Funnel stage

Pre-awareness

Funnel stage

Awareness

Funnel stage

Consideration

Architecten

Architectuur in Barcelona als aantrekkingskracht

Architecten

Uitgelicht

De architecten die ziekenhuizen ontwerpen zijn belangrijke stakeholders voor Hillrom/Baxter. Het ontwerpen van de ruimtes en het integreren van de producten moeten in een vroegtijdig stadium goed op elkaar afgestemd worden.

Om de architecten te overtuigen van de voordelen van een samenwerking, hebben we een serie video’s geproduceerd in verschillende fases; pre-awareness, awareness en consideration.

Highlights

Het ontwikkelen en inzetten van video heeft bij Hillrom/Baxter geleid tot merkbaar meer merkgevoel bij klanten, medewerkers en partners.

63

Aantal video's

5

Video journeys

34

Video touchpoints

Benieuwd hoe we dit hebben gedaan?
Lees meer over onze aanpakLees meer over onze aanpak
Let's talk video

Laten we praten over de kracht van video. Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

NPS
61.1
9.1

op basis van 163
klantbeoordelingen

Bij Devion werken specialisten met een visie op videomarketing. Ze laten zien wat de meerwaarde van video kan zijn en maken waar wat ze beloven!

Wubbien Kliphuis, Marketing Manager EMEA - Hillrom

Ook de maximale potentie van video benutten?

Neem contact opNeem contact op
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

BackgroundBall
BackgroundBall