KennismakenKennismaken
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Ontdek welk type animatie het beste bij je boodschap en organisatie past. Vul hiernaast de velden in en wij informeren je over stijl, vorm en prijzen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek
Bol.com

Bol.com

Nieuwe methode score

Verandering van nieuwe werkmethode

Bol.com had de wens om intern vaker te communiceren door middel van video. Hiervoor moest een nieuwe bewegende huisstijl worden bedacht en geproduceerd. De stijl die is bedacht is een combinatie van live-action en animatie.

Concept

Voor de nieuwe strategie van bol.com en de eigen variant van “Holacracy”, genaamd Score zijn de eerste interne video’s binnen de nieuwe stijl geproduceerd. De video’s bevatten een combinatie van live-action beelden die versterkt worden met motion graphics als animatievideo

Hoofdkantoor bol.com

De uitlegvideo van Score is op het hoofdkantoor van bol.com opgenomen. De kijker krijgt op deze manier meer gevoel bij de organisatie en de mensen. Dit zorgt voor een persoonlijke touch. Achteraf zijn de graphics toegevoegd op basis van tracking. De animaties bewegen daardoor mee met de sprekers.

Ook de maximale potentie van video benutten?

Neem contact opNeem contact op
BackgroundBall
BackgroundBall