Action is een internationale non-food retailer en maakt al sinds de oprichting een sterke groei door. De constante uitbreiding naar nieuwe landen maakt efficiënte en invoelende communicatie richting medewerkers nog belangrijker. Want alleen zo kan de betrokkenheid bij de organisatie en binnen de directe werkomgeving hoog blijven.
Partnerschap
Door de groei van Action is het lastig om iedereen consistent op te leiden. Met steeds meer medewerkers, verdeeld over meer landen en met uiteenlopende werkprocessen, kan het een uitdaging zijn om elke medewerker voldoende geïnformeerd en betrokken te houden. Als videopartner houden we interne ontwikkelingen voortdurend in de gaten, waarbij we helpen bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het kennisniveau van medewerkers en afdelingen up to date houden. Hiermee groeit het vertrouwen van medewerkers in zowel eigen kunnen als de organisatie als geheel.
Medewerkers
Medewerkers voortdurend informeren over belangrijke aspecten van de organisatie
E-learning
The 9 Box
E-learning
General Privacy
Informeren
ABC Policy
Informeren
GDPR
Informeren
Action Acces Application
Internationale markt
Om medewerkers goed geïnformeerd te houden, ontwikkelen we diverse vormen van video. Dit doen we niet uitsluitend voor de Nederlandse markt, maar voor alle 12 landen waarin Action actief is. We zorgen ervoor dat de informatie via video op de juiste manier bij de medewerkers terechtkomt, waarbij we gebruik maken van native speakers en rekening houden met de lokale regelgeving van elk land.
Illustraties
De designers van Devion hebben de afgelopen jaren een database van illustraties ontwikkeld, volledig afgestemd op de huisstijl van Action. Deze visuele stijl is niet alleen zichtbaar in videocontent, maar ook op posters, billboards en in alle Action-winkels. Elk jaar blijft deze stijl zich verder ontwikkelen. In samenwerking met het designteam van Action werken we momenteel aan de implementatie van hun vernieuwde visuele identiteit, die in 2025 ook in alle videocommunicatie wordt doorgevoerd.
E-learning
Consistentie in inhoud
E-learning
De sterke groei van nieuw personeel in verschillende landen maakt het een uitdaging om medewerkers op te leiden met behoud van inhoudelijke consistentie. In samenwerking met Action heeft Devion de e-learning uitgebreid met inhoudelijke video’s, die niet alleen zorgen voor een betere informatieopname, maar ook de consistentie van de leerstof waarborgen.
Highlights
Benieuwd hoe we dit hebben gedaan?
Devion understands the needs, the culture and delivers products that fit the brand. We enjoyed the collaboration and, of course, the final product - the videos!
Maria Saykina, Action