KennismakenKennismaken
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Ontdek welk type animatie het beste bij je boodschap en organisatie past. Vul hiernaast de velden in en wij informeren je over stijl, vorm en prijzen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Tips voor een succesvolle bedrijfsfilm

Een goede bedrijfsfilm informeert en stimuleert de kijker. Dit begint met het triggeren van de (potentiële) kijker tot aan het meten en optimaliseren van het actieproces dat de kijker gedurende de klantreis doorloopt.

De basis van een goede bedrijfsfilm

Hoe komt een goede en succesvolle bedrijfsfilm eigenlijk tot stand? Het begint met het creatieve proces. Bekijk zelf eens bedrijfsfilms, welke spreken je het meeste aan en waarom? Neem deze inspiratie mee naar de gezamenlijke brainstorm met je videoproductie bedrijf. Tijdens deze brainstorm worden de doelstellingen omgezet naar visuele concepten.

Een boodschap met beleving

Bij het laten maken van een bedrijfsfilm is het belangrijk dat de boodschap kort en bondig is. Vervolgens moet de boodschap op een aantrekkelijk wijze worden verpakt. Dit gebeurt veelal door middel van storytelling. Storytelling zorgt er voor dat de kijker zich kan inleven in de boodschap en dat hij of zij de boodschap gemakkelijk blijft onthouden.

Bedrijfsfilm met actie

In het begin van een bedrijfsfilm wordt de kijker geënthousiasmeerd en vervolgens moet de kijker over gaan tot actie. Zorg dat je de gewenste actie duidelijk hebt. Kies het liefste voor één duidelijke actie zoals bijvoorbeeld “offerte aanvraag” of “bestel hier”. Voor een optimaal resultaat plaats je deze actie daadwerkelijk in de video zelf. Door middel van video-interactie kunnen buttons worden toegevoegd in video’s en bereik je een zo groot mogelijk rendement.

Vragen over het laten maken van een bedrijfsfilm?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall