Bel ons op036-2022165
Info & prijzen
Videomarketing blogWaar we dagelijks mee bezig zijn

Is een bedrijfsfilm met een persoonlijke touch effectief?

Moet je als organisatie nu juist gebruikmaken van echte medewerkers of acteurs voor je bedrijfsfilm? Wat zou effectiever zijn? De uitkomst is sterk afhankelijk van het doel dat je met de video wenst te bereiken. Om de juiste keuze te maken zoomen wij in op een aantal belangrijke punten van je eigen organisatie. Wat past bij jou?

Is een bedrijfsfilm met een persoonlijke touch effectief?

Bestelproces

Bedrijven die voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van online omzet hebben vaak moeite om (online) persoonlijk te zijn. Bij bedrijven waarbij het klantcontact in eerst instantie offline plaatsvindt zie je dat zij dit meer van nature hebben. Zij zetten in op een persoonlijke benadering, expertise en de gun-factor. Deze mogelijkheden zijn er echter online ook! Je kunt deze persoonlijke benadering nog helemaal inrichten zoals jij dat wilt. Kan jouw personeel goed jullie gewenste identiteit overbrengen of zijn acteurs hiervoor noodzakelijk?

Succesvol starten met video? Gratis 3-delige masterclass over videomarketing voor jouw organisatie
  • Hoe maak je een goede video voor je organisatie?
  • Zo worden video's volledig uitgekeken
  • Welk type video gebruik je bij welke communicatie?
Video's bekijken
Hoe maak je een goede video voor je organisatie? 10 minuten
Zo worden video's volledig uitgekeken 5 minuten
Welk type video gebruik je bij welke communicatie? 5 minuten
Gratis 3-delige videoserieVul onderstaande velden in en ontvang de video's in je mailbox

Bedrijfscultuur

Een bedrijfsfilm wordt niet enkel ingezet om nieuwe klanten te genereren, maar ook om bijvoorbeeld te laten zien dat jullie een aantrekkelijke werkgever zijn. De zoektocht naar interessante werkgevers vindt vaak online plaats. Uiteraard wil jij als organisatie daarin een stukje van jezelf laten zien. Zijn jullie een organisatie dat zich sterk mensgericht of juist resultaatgericht inzet en hoe denk je dat dit het beste tot uiting komt op film?

Authenticiteit in een bedrijfsfilm

Het is misschien een woord om een beetje misselijk van te worden, authenticiteit. Toch is het wel goed om na te denken over hoe jij anders bent of wilt zijn. Vaak maken mensen, al dan niet vanuit een merkverhaal, het verschil. Als deze mensen sterk onderdeel zijn van jullie merkauthenticiteit maak daar dan ook gebruik van!

Heb je vragen over het persoonlijk maken van videocontent?

036-2022165 Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Meer informatie
Gerelateerde berichten meer blog
BLOG / Bedrijfsfilms 12 argumenten waarom je moet investeren in bedrijfsfilms (in 2024) Ontdek hoe video je organisatie structureel laat groeien
BLOG / Bedrijfsfilms Een bedrijfsfilm als start voor je merkverhaal Hoe video een bijdrage kan leveren aan het ontdekken en uitdragen van jouw merkverhaal