KennismakenKennismaken
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Ontdek welk type animatie het beste bij je boodschap en organisatie past. Vul hiernaast de velden in en wij informeren je over stijl, vorm en prijzen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Is een bedrijfsfilm met een persoonlijke touch effectief?

Moet je als organisatie nu juist gebruikmaken van echte medewerkers of acteurs voor je bedrijfsfilm? Wat zou effectiever zijn? De uitkomst is sterk afhankelijk van het doel dat je met de video wenst te bereiken. Om de juiste keuze te maken zoomen wij in op een aantal belangrijke punten van je eigen organisatie. Wat past bij jou?

 

Bestelproces

Bedrijven die voor een groot gedeelte afhankelijk zijn van online omzet hebben vaak moeite om (online) persoonlijk te zijn. Bij bedrijven waarbij het klantcontact in eerst instantie offline plaatsvindt zie je dat zij dit meer van nature hebben. Zij zetten in op een persoonlijke benadering, expertise en de gun-factor. Deze mogelijkheden zijn er echter online ook! Je kunt deze persoonlijke benadering nog helemaal inrichten zoals jij dat wilt. Kan jouw personeel goed jullie gewenste identiteit overbrengen of zijn acteurs hiervoor noodzakelijk?

Bedrijfscultuur

Een bedrijfsfilm wordt niet enkel ingezet om nieuwe klanten te genereren, maar ook om bijvoorbeeld te laten zien dat jullie een aantrekkelijke werkgever zijn. De zoektocht naar interessante werkgevers vindt vaak online plaats. Uiteraard wil jij als organisatie daarin een stukje van jezelf laten zien. Zijn jullie een organisatie dat zich sterk mensgericht of juist resultaatgericht inzet en hoe denk je dat dit het beste tot uiting komt op film?

Authenticiteit in een bedrijfsfilm

Het is misschien een woord om een beetje misselijk van te worden, authenticiteit. Toch is het wel goed om na te denken over hoe jij anders bent of wilt zijn. Vaak maken mensen, al dan niet vanuit een merkverhaal, het verschil. Als deze mensen sterk onderdeel zijn van jullie merkauthenticiteit maak daar dan ook gebruik van!

Wil je weten hoe wij de maximale potentie van video benutten?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall