KennismakenKennismaken
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Ontdek welk type animatie het beste bij je boodschap en organisatie past. Vul hiernaast de velden in en wij informeren je over stijl, vorm en prijzen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Hoe maak je een unieke bedrijfsfilm?

Waar denk jij aan bij het woord bedrijfsfilm; of bij iets unieks? Aan een CEO die wordt geïnterviewd voor zijn of haar bureau of aan een aflevering van "Tussen Kunst en Kitsch" waar de waarde van een "unieke" klok wordt medegedeeld? Of werknemers die zogenaamd worden geïnterviewd en vertellen hoe leuk de werkgever is? Tijd om je blik op het ontwikkelen van een unieke bedrijfsfilm te veranderen.

unieke bedrijfsfilmWat is een bedrijfsfilm?

Bij een bedrijfsfilm is het de bedoeling dat de kijker iets te weten komt over het bedrijf. Daarom is het niet verwonderlijk dat in de eerste jaren van de online videorevolutie veel bedrijfsfilms werden geproduceerd waarin de historie van het bedrijf werd omschreven. Dit was vooral een mooie samenvatting van de belangrijkste momenten van het bedrijf. Dit type video (met uitzondering van de prachtige “The LEGO Story” bedrijfsfilm) is met name interessant voor de medewerkers zelf.

Hoe maak je een bedrijfsfilm uniek?

Om een creatieve en unieke bedrijfsfilm te kunnen ontwikkelen is het belangrijk om te weten wat jou uniek maakt. Wat maakt het bedrijf uniek? Dit is best lastig om te ontdekken. Want de eerste krachttermen waar wij vaak mee om de oren worden geslagen zijn; wij staan voor kwaliteit, of wij zijn persoonlijk. Zijn de andere spelers in de markt dat niet? Uiteindelijk wil je graag een kwalitatief product of een goede dienst leveren en heb je graag fijn contact met collega’s, partners en klanten, maar probeer iets dieper te ontdekken waar deze kwaliteit bij jullie nu echt naar voren komt. Wat kenmerkt het bedrijf. Wanneer je deze unieke eigenschap(pen) hebt ontdekt, heb je de basis voor de bedrijfsfilm ontdekt. Dit kan inspirerend, serieus of bijvoorbeeld grappig zijn.

Videostijl bedrijfsfilm
Je weet wat jou uniek maakt en daardoor heb je de basis voor je bedrijfsfilm. Dit unieke aspect in combinatie met de visie / missie wordt verwerkt of uitvergroot in een videoconcept. Feitelijk de verhaallijn van de video. Wanneer je het verhaal hebt staan is het belangrijk om ook nog te kijken naar hoe het verhaal gebracht wordt. De stijl van de video. Wordt er alleen gebruikgemaakt van “echte beelden” ofwel live-action of wordt de stijl iets spannender en speelser door het toevoegen van motion graphics? De video versterken met grafische elementen kan gelijk voor herkenbaarheid van je merk zorgen. Ontwikkel graphics die niemand anders heeft en dus uniek zijn. Je uiteindelijke bedrijfsfilm geeft je dan gelijk handvatten om op een visuele manier te kunnen blijven communiceren. De graphics kun je immers terug laten komen op social, brochures etc.

Wil je weten hoe wij de maximale potentie van video benutten?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall