Info & prijzenInfo & prijzen
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Voor elk videoproject hebben wij het juiste antwoord. Dus grijp die hulplijn, kom maar door met die wensen en ontvang binnen 24 uur een reactie van ons.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Bedrijfsfilm Tips & Tricks: “Gebruik emotie”

Het internet verandert razend snel en daardoor is het begrijpelijk dat je niet altijd op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen omtrent videomarketing. Daarom zal ik de komende maanden de nieuwste weetjes van een bedrijfsfilm als marketing tool gaan beschrijven. In dit deel zal ik het gebruik van emotie in de bedrijfsfilm toelichten.

gebruik-emotie-in-bedrijfsfilm

GOED: Gebruik een emotie voor uw bedrijfsfilm

Wanneer mensen emotioneel worden ‘getriggerd’ door een bedrijfsfilm, dan is de kans groter dat mensen de bedrijfsfilm delen met anderen. Humor, geluk, liefde, bezorgdheid, vreugde, vriendschap, of verbazing, zijn een aantal voorbeelden van emoties die ingezet kunnen worden bij de realisatie van een bedrijfsfilm.

 

FOUT: Een bedrijfsfilm met humor werkt altijd!

Bedenk eerste goed of u humor wil inzetten als “sharing” strategie, omdat humor erg subjectief is. Een bedrijfsfilm moet echt hilarisch zijn voor de kijker, wil deze de video content gaan delen. In een onderzoek naar adverteren tijdens één van de grootste events in Amerika “Super Bowl” is naar voren gekomen dat dramatische advertenties aanzienlijk beter scoorden dan humoristische advertenties.

Wil je weten hoe wij de maximale potentie van video benutten?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall