KennismakenKennismaken
Whitepaper    The Devion Way

Onze whitepaper biedt een diepgaande kijk op onze visie en werkwijze. We delen niet alleen onze methoden, maar ook voorbeelden uit de praktijk die de effectiviteit van onze strategieën illustreren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Kennismaken

Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen met video? Of wil je meer weten over onze werkwijze en prijzen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op. Samen ontdekken we hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten voor jullie organisatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Of je nu een vraag hebt, meer informatie wilt of benieuwd bent naar hoe we kunnen samenwerken?

Laten we samen sparren over hoe we de maximale potentie van video kunnen benutten. Vul je gegevens in en we nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Info & prijzen

Ontdek welk type animatie het beste bij je boodschap en organisatie past. Vul hiernaast de velden in en wij informeren je over stijl, vorm en prijzen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bekijk
Ontdek

Adverteren met je bedrijfsfilm op Youtube is zinloos?

Elke Youtube-gebruiker kent ze wel: Die korte video advertenties die afgespeeld worden voor iedere Youtube video. De meeste mensen klikken deze video’s na 5 seconden steevast weg. Ik ga in dit artikel twee duidelijke argumenten toelichten waarom deze vorm van adverteren juist in deze tijd wel werkt voor je bedrijf.

Adverteren-met-je-bedrijfsfilm-op-Youtube

De bedrijfsfilm bereikt 100% van je doelgroep

Als bedrijf beslis je vooraf bij welk zoekopdracht de bedrijfsfilm vertoont wordt. Dit gaat aan de hand van zoekwoorden. Als je via een webshop bijvoorbeeld grasmaaiers verkoopt dan zou je de bedrijfsfilm in kunnen zetten op het woord “grasmaaier”. Jouw bedrijfsfilm wordt dan alleen vertoont als mensen het woord “grasmaaier” gebruiken in de zoek-balk van Youtube. Hierdoor bereik je een bepaalde groep die iets zoekt over grasmaaiers. Het mooie van de YouTube video advertenties, is dat de eerste vijf seconden van de bedrijfsfilm verplicht onder de aandacht komt van de kijker. Pas dan kan de gebruiker doorklikken naar zijn gewenste video. De mensen die na die vijf seconden wel blijven kijken zijn ook die mensen die geïnteresseerd zijn in jou bedrijfsfilm. Dus de gebruiker filtert zelf al of hij/zij de doelgroep is. Daarnaast betaald u pas voor de advertentie als de video langer dan 30 seconden bekeken is.

Dus als adverteerder betaal je alleen voor de kijker die geïnteresseerd is in jouw product of dienst.

Plaatselijke herkenning met je bedrijfsfilm

De korte reclame advertentie voor de Youtube-video is nog erg nieuw en veel mensen denken dan ook dat dit alleen voor grotere bedrijven is weggelegd. Maar niets is minder waar. Dit geeft juist de kans om op te vallen. Stel je maar eens voor, dat je op Youtube een reclame video ziet van je plaatselijke bakker of fietsenwinkel. Dit geeft een enorme attentiewaarde.

Het grote voordeel van adverteren met je bedrijfsfilm is dat je de zichtbaarheid van jou advertentie per regio of plaats kan instellen. Want als plaatselijke fietsenwinkel in Friesland heb je er niets aan dat mensen uit Limburg je bedrijfsfilm zien. Als plaatselijke fietsenwinkel wil je bijvoorbeeld alleen vertoont worden in een bepaalde plaats. Hierdoor zijn er weinig mensen die jouw bedrijfsfilm te zien krijgen, wat de kosten zeer laag houdt. Maar de mensen die de video wel zien, zijn dan ook echt bekend met jouw bedrijf wat het merkbesef zal versterken.

Voorbeeld van Youtube advertentie

Wil je weten hoe wij de maximale potentie van video benutten?

Download whitepaperDownload whitepaper
BackgroundBall
BackgroundBall