Effectieve bedrijfsfilms zijn een ideaal middel om kijkers op een aansprekende manier het verhaal van jouw organisatie te tonen. Devion is een full service videomarketingbureau dat het authentieke karakter van je merk zichtbaar maakt, aanhaakt op de juiste emotie van de doelgroep en deze doelgroep perfect weet te vinden.
Het maken van een bedrijfsfilm is een teamsport. Gelukkig hebben wij alle spelers en kennis in huis voor het maken van een topvideo: scriptschrijvers, regisseurs, cameramensen en meer.
Een bedrijfsfilm laten maken veel gedoe? Nee hoor, niet met Devion. Wij zorgen ervoor dat de hele videoproductie op rolletjes loopt. Jij hoeft nergens aan te denken.
We vinden het heel gaaf om helemaal los te gaan met videostijlen en concepten. Maar jouw eigen, unieke stijl blijft altijd duidelijk herkenbaar. Heel belangrijk voor je klanten.
Voor elk project en budget hebben wij het juiste antwoord. Dus grijp die hulplijn, kom maar door met die wensen en ontvang binnen 24 uur een overzicht van alle mogelijkheden.
Een bedrijfsfilm maken doe je niet alleen. Hier is een heel team aan videoprofessionals voor nodig. Geen zorgen, dit hebben we voor je. Maar we hebben ook jou nodig! Het gaat immers om jouw bedrijfsdoelen en merkidentiteit. Daarom kun je op verschillende momenten feedback geven en zorgen we er samen voor dat in alles de juiste boodschap en sfeer worden gecommuniceerd.
Wat er ná het maken van de bedrijfsfilm gebeurt is essentieel. Want het zijn de kijkers die het succes van de bedrijfsvideo bepalen. Daarom leggen we vooraf samen de gewenste doelstellingen en meetindicatoren vast en zijn we gedurende het hele productieproces gericht op het uiteindelijke effect van jouw video. Vervolgens publiceren we op de meest geschikte kanalen, meten we de prestaties en passen aan waar nodig.
In een doorlooptijd van zo’n vierenhalve week bedenken, maken en verspreiden we jouw bedrijfsfilm volgens ons beproefde recept. Een tikje eigenwijs zijn we zeker. Maar alleen omdat we precies weten hoe we voor jou het beste resultaat bereiken.
Info & prijzenTijd voor koffie! En een goed gesprek. Niemand verlaat de zaal tot we helder inzicht hebben in het doel van de bedrijfsfilm en het ware karakter en de authentieke visie achter het merk. Een beetje doorgraven kan namelijk geen kwaad. Alleen met deze essentiële input brengen we jouw bedrijfsfilm ècht tot leven.
Geen perfect passende bedrijfsfilm zonder geniaal concept. Onze rechterhersenhelft maakt overuren… Hoe brengen we jouw merk perfect voor het voetlicht: creatief èn doelgericht? Al onze beste brainwaves worden gebundeld in een beeldende presentatie en begeleidende pitch. Samen kiezen we de definitieve aanpak.
Onze woordkunstenaars trekken griffels, typemachines en, ok.. laptops, uit de kast en werken het concept uit tot een volledig script. Naadloos passend bij de gekozen boodschap, inspelend op de juiste emotie en geschreven in je eigen tone of voice. Nog wat laatste edits en jouw merkverhaal staat sterker dan ooit op papier.
Het is zo ver: lights, camera, action! In sommige gevallen zelfs met een complete filmset bij jullie op kantoor. Onze ingespeelde filmcrew brengt het script vakkundig in beeld en neemt de volledige productie uit handen. Geen stress dus. Alle tijd dus om je collega’s voor de camera te zien shinen.
Opnamemateriaal in the pocket? Hatsa, de montage puzzel kan beginnen! We selecteren de allerbeste takes, voegen indien nodig een passende voice-over toe en componeren op maat gemaakte muziek. Alleen nog een vleugje kleurcorrectie, hier en daar een animatie-element et voilà!
Klaar zegt u? Maar.., wat is video nou zonder betrokken kijkers? Precies! We brengen Google op de hoogte, leveren een videoplayer in eigen huisstijl en sturen met al onze meetinstrumenten de inzet direct en feilloos bij. Zo wordt uw bedrijfsfilm ècht effectief.
Mensen schijnen tegenwoordig minder geduld te hebben dan een goudvis. Gelukkig geldt dat niet voor de video-experts van Devion. Wij luisteren aandachtig naar jouw verhaal en geven je de video die je nodig hebt. Met de bijbehorende lengte.
Die lengte hangt af van het type video, de publicatieplek – social media, je website, een vergaderzaal – maar ook van de kijkersfase. Kent de kijker je nog niet en moet hij een band krijgen met je merk? Of wil hij zoveel mogelijk informatie over je product? Dit kan het verschil maken tussen een video van 5 seconden of een van 5 minuten.
De gemiddelde doorlooptijd van een bedrijfsfilm is vierenhalve week. Maar dat zegt niet zoveel. Het gaat erom hoe die tijd besteed wordt. Hoeveel omkijken heb jij ernaar, in hoeverre word je bij het proces betrokken? Wij vinden het belangrijk dat jij voelt dat jouw visie eer aan wordt gedaan en dat we creatief en inhoudelijk op één lijn zitten. Maar het is ook fijn dat je weet hoeveel feedbacksessies er zijn, of er nog te schuiven valt (altijd), en wat het tijdschema is voor spoedklussen. Samen met jou laten we het proces zo soepel mogelijk verlopen.
We dachten dat je het nooit zou vragen! Nu beginnen onze ogen te twinkelen en onze vingers te jeuken… om je zo snel mogelijk de mooiste en beste voorbeelden van bedrijfsfilms te kunnen aanwijzen die we hebben geproduceerd. Op onze website (bekijk hier)
zijn vele soorten bedrijfsfilms te bewonderen, gemaakt voor vele organisaties en branches. Je vindt uitleg en achtergrondinformatie over de verschillende cases. Want elke bedrijfsfilm heeft zijn eigen raison d’être, een eigen motivatie voor zijn specifieke uitwerking. Misschien vind je wel een concept of videotype dat goed bij je past en het beginpunt is van jouw unieke videostrategie.
Zonder een sterk videoconcept valt een bedrijfsfilm als een kaartenhuis in elkaar. Het is een noodzakelijk fundament voor een succesvolle video. En het beginpunt voor het concept ben jij. Jouw merk, jouw boodschap, jouw visie, jouw identiteit… het moet allemaal terugkomen in je video. Daarom moeten we elkaar eerst goed leren kennen.
Daarna gaan onze creatieve sappen stromen en onze hersengolven… golven. Jij kan nu rustig achterover zitten en toekijken hoe onze videospecialisten – van scriptschrijver tot art-director en van regisseur tot marketeer – een perfect concept bedenken dat zowel creatief als communicatief ijzersterk is.
Zo flexibel als je maar wilt. Ok, er zijn grenzen, maar er is veel bespreekbaar. Zowel creatief als procesmatig denken we graag met je mee. Wij zijn gespecialiseerd in het bedenken, maken én verspreiden van videocontent en kunnen op al deze gebieden extra stappen zetten.
Dat betekent dat video’s aangepast of anders ingezet kunnen worden. Maar ook dat we onze expertise met jou of jouw medewerkers kunnen delen, zodat je ook zelf aan de slag kunt met de productie of verspreiding van video. Maar samenwerken met web- en communicatiebureaus is ook mogelijk, om zo bredere (visuele) marketingdoelstellingen te behalen.
Dat kan zeker! Veel van onze klanten hebben een internationale doelgroep en daarmee behoefte aan een voice-over of ondertiteling in meerdere talen. Wel zo handig dus dat wij de beschikking hebben over native speakers uit meer dan 50 verschillende taalgebieden. Daarmee ben je altijd verzekerd van een tekst of stem die volledig rekening houdt met de culturele eigenheid van de betreffende taal. Bij de keuze voor meerdere talen zorgt Devion voor de correcte implementatie van de voice-over zodat jouw kijkers altijd de juiste taal voorgeschoteld krijgen. Meer weten over het proces of de prijzen? Neem dan vrijblijvend contact op.
Borstklopperij doen we niet aan. We laten liever ons werk en onze klanten voor ons spreken (zie referenties). Toch willen we er wel iets over kwijt. Als eerste videomarketingbureau van Nederland is Devion niet alleen gespecialiseerd in het bedenken en produceren van bedrijfsfilms, maar ook in het verspreiden ervan. We verzorgen het hele marketingtraject voor je video en hebben ons eigen beproefde recept om jouw video succesvol te maken. Met behulp van jouw merkidentiteit en het kijkerservaring-model past de video niet alleen helemaal bij jouw merk maar sluit hij ook altijd aan bij de beleving van de kijker.
Het is ons streven om jouw merkidentiteit optimaal over te laten komen bij je kijkers en ze het gevoel en de kennis te geven die je wilt overbrengen. Daarom moeten we vooral goed weten wie je bent en wat je doelen zijn. Wat daarvoor nodig is? Een openhartig gesprek. En indien mogelijk een brand guide, zodat we rekening kunnen houden met je huisstijl en de herkenbaarheid van je merk kunnen maximaliseren. Zodra we een duidelijk plan hebben, ontvang je een passende fixed-price-offerte. Vraag hier jouw persoonlijke offerte op..